Головне управління ДФС у Чернівецькій області

Чернівецька митниця перерахувала в бюджет 2 мільярди 379 мільйонів гривень податків

Чернівецькою митницею ДФС впродовж першого півріччя 2019 року фактично перераховано до Державного бюджету України понад 2 млрд. 379,4 млн. грн., що перевищує показники аналогічного періоду 2018 року  на понад 1 млрд.111,3 млн. грн. У розрізі митних платежів надходження склали: мито – 338,1 млн. грн., ПДВ – 1581,2 млн. грн., акциз – 369,8 млн. грн., єдиний збір, плата за митне оформлення, інші надходження – 90,3 млн. грн.

Загальний товарообіг вантажів через митні пости Буковини за цей період  становить 410,1 млн. дол. США, (за січень  червень2018 року  – 328,7 млн. дол. США). Серед них, імпорт – 297,8 млн. дол. США; експорт – 112,4 млн. дол. США.

Зовнішньоторговельні операції впродовж звітного періоду здійснювали 802 особи (зростання у звітному періоді кількості працюючих суб’єктів ЗЕД – на 1,9%).

У січні-червні 2019 року запроваджено 1197 справ про порушення митних правил. Також, митники краю від початку року направили до правоохоронних органів Чернівецької області 19 повідомлень про протиправні діяння, що містять ознаки злочину.

Серед бюджетоформуючих товарів були: засоби наземного транспорту; електричні машини та обладнання; відео- та аудіоапаратура; одяг трикотажний; овочі і бульбоплоди; одяг трикотажний; одяг текстильний; реактори, котли, машини, обладнання; їстівні плоди і горіхи; пластмаси; полімерні матеріали та вироби з них. 

 

Податкова міліція: від початку 2019 року викрито 37 кримінальних правопорушень

За інформацією Головного управління ДФС у Чернівецькій області в Єдиному реєстрі досудових розслідувань впродовж першого півріччя цього року обліковано 37 кримінальних правопорушень. З них за тяжкі та особливо тяжкі злочини 11 кримінальних правопорушень, або 29,7 відсотків.

За цей період до суду направлено провадження за вчинення 15 кримінальних правопорушень. Серед яких  11 з  обвинувальним актом і 4 з клопотанням про звільнення від кримінальної відповідальності у зв’язку з відшкодуванням завданих державі збитків.

У закінчених провадженнях збитки нанесені бюджету складають понад 4,6 млн. грн.,  які відшкодовано порушниками повністю.

Цього року за результатами заходів, які проводить податкова міліція області в рамках операцій «Акциз-2019» та «Бастіон», з метою боротьби зі злочинними схемами, протидії незаконному обігу фальсифікованої, контрафактної продукції  вилучено товарів на майже 23,0 млн. грн.

 Загалом з незаконного обігу вилучено товарів підакцизної групи на 22,5 млн. грн. Серед цього тіньового сегменту левову частку складають тютюнові вироби – 281768 пачок на 12,4 млн. грн. Трохи менше – 3052 спирту на 6,3 млн. грн. та 200,8 дал лікеро- горілчаних виробів на 0,4 млн. грн.

Серед вилученого 11 автомобілів та іншого приладдя  на 3,8 млн. грн. яке використовувалося як знаряддя злочину.

Окрім вилученого «контрафакту» перекрито кримінальні контрабандні канали переміщень тютюнових виробів, лікеро-горілчаних виробів, спирту, які підривають економічну безпеку нашої держави. 

Також, одним із значимих фактів є припинення діяльності «підпільного цеху» з виготовлення фальсифікованих алкогольних напоїв.

 

Запитання від платника

Якщо платника включено до переліку ризикових суб’єктів господарювання: як уникнути подальшого зупинення реєстрації ПН/РК?

Податкові накладні, подані платником на реєстрацію до Єдиного реєстру податкових накладних, можуть бути зупинені в автоматичному режимі на підставі автоматизованого моніторингу відповідності податкових накладних/розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків, визначеного постановою Кабміну від 21.02.2018 р. № 117.

Крім того, відповідно до абзацу 13 п. 1.6 Критеріїв ризиковості платника податку, які визначені листом ДФС та погоджені Мінфіном (далі — Критерії) у разі якщо платник податків, внесений до переліку ризикових суб’єктів господарювання, перестав відповідати критеріям ризиковості, що визначені у пункті 1.6 цих Критеріїв, платника виключають з переліку ризикових суб’єктів господарювання за рішенням комісій головних управлінь ДФС в областях, м. Києві та Офісу великих платників податків ДФС.

Таким чином, з метою уникнення подальшого зупинення податкових накладних за п. 1.6. Критеріїв платник має право на відповідне звернення до контролюючого органу, на обліку якого перебуває такий платник, з проханням розгляду питання щодо виключення платника з переліку ризикових суб’єктів господарювання та наданням документів, що підтверджують реальність здійснення господарської діяльності.

Враховуючи вищевикладене, за умови виключення платника з переліку ризикових суб’єктів господарювання, дотримання підприємством зазначених вище нормативних актів, та ведення господарської діяльності у спосіб, що не суперечить іншим нормам законодавства, зупинка реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування не відбуватиметься.

ДФС Буковини: типові помилки при заповненні заявок на переміщення пального або спирту етилового транспортними засобами

У фіскальному відомстві Буковини інформують про те, що за результатами обробки отриманих заявок на переміщення пального або спирту етилового транспортними засобами, що не є акцизними складами пересувними (форма J/F 1304901) ДФС України виявлено типові помилки, які припускають платники при її заповненні, зокрема:

На заяву на переміщення пального або спирту етилового транспортними засобами, що не є акцизними складами пересувними, додатково до кваліфікованого електронного підпису керівника юридичної особи або уповноваженої особи, фізичної особи – підприємця або його представника накладається кваліфікований електронний підпис бухгалтера та печатка, що призводить до неприйняття документу.

У колонці 14 зазначається ідентифікатор об’єкта оподаткування, відсутній в інформації про об’єкти оподаткування або об’єкти, пов’язані з оподаткуванням, про які до контролюючого органу направлено повідомлення відповідно до пункту 63.3 статті 63 Податкового кодексу України, що призводить до неприйняття документу.