Головне управління ДПС у Чернівецькій області

Буковинські роботодавці подали до податкового відомства понад  24,5 тис повідомлень про прийняття на роботу найманих осіб

Про це інформують у Головному управлінні ДПС у Чернівецькій області. Слід зазначити, що це стало можливим тільки завдяки фахівцям фіскальної служби, які постійно проводять на теренах області превентивні заходи спрямовані на легалізацію ринку праці.

Відтак, у січні – листопаді 2019 року роботодавці області подали до податкового відомства 24592 повідомлень про прийняття на роботу найманих осіб. Додаткові надходження до казни від заходів легалізації заробітної плати та детінізації зайнятості населення склали понад 22,5 млн. грн. єдиного соціального внеску. Така позитивна динаміка офіційного працевлаштування сприяє не тільки наповненню бюджетів, а й підвищенню соціальних гарантій громадян, які перебувають у трудових відносинах з роботодавцями Чернівецької області – наголошують у відомстві.

Крім того, фахівцями управління податків і зборів з фізичних осіб Головного управління ДПС у Чернівецькій області з початку року проведено документальні перевірки 66-ти господарників, котрі мали потенційні «трудові» ризики. За наслідками інспектувань несумлінним комерсантам регіону, які нехтували законом донараховано понад 7,1 млн. грн. податку на доходи фізичних осіб, військового збору – 818,7 тис. грн. та 125,9 тис. грн. єдиного соціального внеску.

У податковій службі наголошують – працівник не може бути допущений до роботи без укладення трудового договору, оформленого наказом чи розпорядженням, а роботодавець зобов’язаний повідомити контролюючий орган про новоприйнятих робітників. Повідомлення про прийняття працівника на роботу подається власником підприємства, установи, організації або уповноваженим ним органом (особою) чи фізичною особою до територіальних органів Державної податкової служби за місцем обліку їх як платника ЄСВ за формою згідно з додатком до початку роботи працівника за укладеним трудовим договором.

 

Покупці зможуть оскаржити видані з порушенням фіскальні чеки через Електронний кабінет

Головне управління ДПС у Чернівецькій області інформує, що Законом України від 20.09.2019 року № 128-IX “Про внесення змін до Закону України “Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг” дає можливість з 01 жовтня 2020 року покупцям оскаржувати видані продавцями нефіскалізовані чеки на покупки вартістю від 850 гривень через Електронний кабінет. Ця новація на меті стимулювати суб’єктів господарювання, які відповідно до законодавства повинні застосовувати РРО, а споживачів отримувати чеки.

Запровадження з 01 жовтня 2020 року так званого механізму “кешбеку” полягає у можливості здійснення компенсації покупцеві (споживачеві) 100% вартості придбаних товарів (робіт, послуг) за рахунок частини штрафних санкцій за порушення вимог щодо реєстраторів розрахункових операцій, застосованих та сплачених порушником за його скаргою.

Перевірити фіскальний чек можна в Електронному кабінеті на офіційному вебпорталі ДПС за посиланнямhttps://cabinet.tax.gov.ua/cashregs/check.

Якщо інформація про чек відсутня, покупець через свій Електронний кабінет має право подати скаргу (після проходження електронної ідентифікації з використанням кваліфікованого електронного підпису, детальніше за посиланням https://od.tax.gov.ua/media-ark/news-ark/400719.html).

Скарги покупців (споживачів), які претендують на отримання компенсації, мають містити такі реквізити:

– прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання, реєстраційний номер облікової картки платника податків або серія та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера і мають відмітку у паспорті), номер засобу зв’язку; дата придбання товарів (робіт, послуг); найменування та вартість придбаних покупцем товарів (робіт, послуг), найменування та/або податковий номер продавця, адреса господарської одиниці продавця або адреса місця придбання товарів; у разі придбання товарів через Інтернет – також зазначають сайт; перелік документів, отриманих покупцем (споживачем) від продавця товарів (робіт, послуг) разом із придбаним товаром (роботою, послугою); інформація про розрахунковий документ; номер банківського рахунку покупця (споживача), на який може бути перерахована компенсація.

До скарги обов’язково додаються електронні копії документів або копії документів, отримані шляхом сканування отриманих покупцем від продавця товарів (робіт, послуг) разом із придбаним товаром (роботою, послугою), про які йдеться у скарзі.

Інформація про проведену компенсацію обов’язково доводиться до відома покупця (споживача) через Електронний кабінет, у разі, якщо штрафні (фінансові) санкції було застосовано та сплачено в результаті перевірки за скаргою покупця (споживача), поданою за допомогою такого Електронного кабінету.