Про запровадження дистанційної роботи працівників Хотинської міської ради на період карантину та інші питання дотримання вимог карантину

У К Р А Ї Н А

СЕКРЕТАР ХТИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

 

 

РОЗПОРЯДЖЕННЯ

 

№ 53-р

23 березня 2020 року

 

 

Про запровадження дистанційної роботи працівників Хотинської міської ради на період карантину та інші питання дотримання вимог карантину

 

 

Розглянувши доповідну записку заступника міського голови
Патрабоя В. Б. від 20.03.2020 року, керуючись статтею  42 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», пунктом 6 Постанови Кабінету Міністрів України від 16 березня 2020 р. № 215 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 11 березня 2020 р. № 211», відповідно до статті 29 Закону України «Про захист населення від інфекційних хвороб», з метою запобігання поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19):

 

  1. Запровадити з 23.03.2020 року по 03.04.2020 року дистанційну роботу працівникам Хотинської міської ради.
  2. На період запровадження дистанційної роботи передбачається наступне пряме підпорядкування працівників:

Секретар міської ради – Якуба С. В. – здійснює безпосереднє керівництво та контроль за роботою:

  • Першого заступника та заступника міського голови
  • Начальника відділу організаційно-кадрової, правової роботи та контролю
  • Головних спеціалістів відділу земельних відносин архітектури та комунальної власності

 

Перший заступник міського голови – Дранчук А. Д. здійснює безпосереднє керівництво та контроль за роботою:

  • Державних реєстраторів центру надання адміністративних послуг Хотинської міської ОТГ
  • Адміністратора центру надання адміністративних послуг Хотинської міської ОТГ
  • Начальника фінансового відділу
  • Начальника відділу бухгалтерського обліку та звітності

 

 

 

Заступник міського голови Патрабой В. Б. здійснює безпосереднє керівництво та контроль за роботою:

  • Т. в. о. старостів сіл Анадоли, Ворничани, Данківці
  • Головного спеціаліста енергоменеджера відділу освіти, культури, охорони здоров’я, молоді та спорту
  • Головного спеціаліста сектору інформаційного забезпечення та туризму
  • Водія
  • Прибиральниці службових приміщень

 

Т. в. о. старости сіл Анадоли, Ворничани, Данківці здійснють безпосереднє керівництво та контроль за роботою відповідних діловодів.

 

Безпосереднє керівництво та контроль за роботою всіх інших працівників міської ради покладається на начальників їх відділів.

  1. Особам на яких покладене пряме керівництво згідно пункту 2 цього розпорядження визначати підлеглим працівникам щоденні завдання, які доводити підлеглим засобами телекомунікаційного зв’язку.
  2. Працівники, які залишаються вдома упродовж робочого часу зобов’язані:
  • виконувати обов’язки, передбачені посадовими інструкціями, виконувати доручення безпосередніх керівників, вчасно відповідати на дзвінки безпосередніх керівників, чергового по міській раді, секретаря міської ради, першого заступника та заступника міського голови;
  • перевіряти електронну пошту та оперативно виконувати поставлені завдання;
  • при потребі негайно прибути на своє робоче місце.
  1. До осіб, які без поважної причини не виконують вимоги пункту 4 цього розпорядження застосовуються стягнення передбачені КЗпПУ.
  2. Дистанційний режим роботи Хотинської міської ради не повинен впливати на підтримання процесів життєдіяльності громади.
  3. За усним розпорядженням секретаря міської ради може бути призначений черговий по міській раді.
  4. Працівники міської ради, дистанційна робота яких неможлива продовжують свою роботу в приміщенні міської ради без прийому громадян в службових приміщеннях.
  5. На період з 23.03.2020 року по 03.04.2020 року в приміщенні Хотинської міської ради запроваджується «масковий» режим (вхід до службових приміщень без медичних масок заборонено).
  6. При проведенні засідань сесії, виконкому, постійних комісій міської ради забезпечити максимально можливу дистанцію між присутніми в приміщенні.
  7. Контроль за виконання цього розпорядження залишаю за собою.

 

СЕКРЕТАР МІСЬКОЇ РАДИ                                                            С. В. ЯКУБА